Mahunarke

  • Grah

    Grah je mahunarka visoke energetske vrijednosti, bogata gotovo svim esencijalnim aminokiselinama. Snižava holesterol i trigliceride. Preporučuje se osobama sa kardiovaskularnim bolestima.

  • Azuki grah

    Sitan i kompaktan, azuki grah sadrži manje masnoća i ulja od drugih mahunarki. Ljekovito jelo od azuki graha i bundeve podržava energiju bubrega.

  • Leća

    Ova je mahunarka poznata kao namirnica bogata energijom i to najvjerojatnije zbog visoke koncentracije B vitamina pomiješanih sa ugljikohidratima. Idealna je namirnica za fizički aktivne osobe.

  • Leblebija

    Leblebija ili slanutak veoma je dobar izvor željeza, duplo više od jednake količine mesa. Količina kalcija u slanutku je također visoka i združena je s bjelančevinama koje povećavaju njegovu apsorpciju.

  • Soja

    Integralno zrno soje, kao i njegovi proizvodi su, zahvaljujući svom bogatom sastavu, odlična zamjena za sve životinjske proizvode. U soji nalazimo mnoge spojeve čije je djelovanje antikancerogeno.

  • Crna soja

    Preporučuje se za jačanje ženskih polnih organa. Čisti organizam od životinjskih otrova.

  • Mungo (zelena soja)

    Po prehrambenoj vrijednosti, zelena soja ima neka vrijedna svojstva. Zrno zelene soje sadrži oko 24% bjelančevina, koje su lako probavljive i visokovrijedne što ovu namirnicu čini pogodnom u prehrani djece, starijih osoba i rekonvalescenata.

  • Grašak

    Grašak je bogat izvor vitamina A, vitamina C, tiamina, folne kiseline, željeza i posebice fosfora. Zeleni grašak je u skupini mahunarki drugi po redu izvor vrijednih bjelančevina. Uzgaja se u gotovo svim krajevima svijeta.