Sjemenke

  • Sezam

    Sezamove sjemenke imaju protuupalna svojstva, smanjuju bol, sprječavaju oticanja kod reumatoidnog artritisa, smanjuju holesterol i visoki krvni pritisak i podižu nivo vitamina E. Odličan su izvor željeza i kalcija, kao i vlakana.

  • Suncokret

    Suncokretove sjemeke su izvrstan izvor selena, koji je zaslužan za pročišćavanje ćelija zahvaćenih karcinomom i to tako što eliminiše istrošene i nezdrave. I ono što je bitno pred dolazak proljeća jeste da je odlična je pomoć pri detoksikaciji organizma.

  • Sjemenke bundeve

    Sjemenke bundeve se, između ostalog, preporučuju muškarcima koji imaju problema sa prostatom. Dodavanjem ovih sjemenki u prehranu, moguće je smanjiti upalne procese.

  • Lan

    Sjemenke lana su najbolji prirodni izvor omega 3 masnih kiselina, koje je vrlo jednostavno uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Ono što treba znati je da se prije upotrebe nikada ne peru, nego samo samelju jer su jedino na taj način probavljive.

  • Ostalo

    Sve orašaste plodove treba redovno konzumirati. Uz ostalo što treba da se nađe na tanjuru, uspjet će te održati uravnotežen unos bjelančevina tokom dana, a sve zahvaljujući ovim plodovima, koje, čini nam se, često zaboravimo.